Blog
Rozmowa z klientem na open space
Przestrzenie typu open space są innowacyjnym i świetnym rozwiązaniem dla firm zatrudniających wielu pracowników. Pozwalają oszczędzić miejsce, skrócić procesy biznesowe, wzmocnić więzi między zatrudnionymi. Niestety posiadają także wady. Każdy, kto próbował przeprowadzić efektywną rozmowę z klientem w takim pomieszczeniu, wie, że nie jest to proste zadanie. Ciągłe szmery rozmów i hałas urządzeń biurowych skutecznie uniemożliwiają skupienie się i poprowadzenie rzetelnej rozmowy. A od tego zależy czy firma zdobędzie nowego klienta lub czy utrzyma przy sobie stałego już kontrahenta. Jest na to jednak sposób!
Innowacyjne udogodnienie do biura – kabina dźwiękoszczelna
Jako pracodawca codziennie zastanawiasz się, jak zwiększyć motywację i wydajność pracowników. Twoi podwładni mają zapewniony pakiet benefitów, owoce i śniadania w pracy, udogodnienia do biurek, które sprawiają, że ośmiogodzinne siedzenie przy nim nie jest męczące. W biurze są przestrzenie typu open space, bo ponoć taka praca jest wygodniejsza i efektywniejsza. Stajesz jednak przed kolejnym problemem do rozwiązania – ciągłymi szumami oraz hałasami, które uniemożliwiają wykonywanie obowiązków potrzebujących ciszy i spokoju. Poznaj innowacyjne udogodnienie, dzięki któremu Twoje troski znikną
Jak zwiększyć wydajność pracowników?
Nowoczesne biura nie przypominają tych sprzed kilkudziesięciu lat. W większości dominują duże, otwarte przestrzenie typu open space. Z jednej strony takie rozwiązanie ma wiele zalet, z drugiej może negatywnie wpływać na wydajność pracownika, który potrzebuje do pracy ciszy i spokoju. W jaki sposób zwiększyć efektywność, nie rezygnując z dobrodziejstw nowoczesnej aranżacji pomieszczenia?
Czy w biurze możemy się wyciszyć?
Problem braku możliwości zaznania ciszy i spokoju w przestrzeniach typu open space jest bardzo często spotykany. Wiele osób zgromadzonych w jednym miejscu, niejednokrotnie równocześnie rozmawiających przez telefon, szum i hałas – z tym trzeba się zetknąć, pracując w takim miejscu. Choć wiele osób przywykło do wykonywania obowiązków w takich warunkach i nawet je lubi, to przydałoby się miejsce, w którym można się wyciszyć.
Kabiny dźwiękoszczelne do biura przyszłości
Pamiętasz, jak wyglądały biura kilkanaście lat temu? Porównaj je z ich obecnym wyglądem. A czy zastanawiasz się czasem, jak będą wyglądać za jakiś czas – w bliższej i dalszej przyszłości? Jeśli prowadzisz firmę, to z pewnością. Wprowadzanie nowych udogodnień i rozwiązań dla pracowników biurowych jest Twoim obowiązkiem. Czy w wizji nowoczesnych biur znajdą się kabiny dźwiękoszczelne? Z pewnością.
Praca na open space a wydajność pracownika
Jeszcze kilka lat temu praca w biurze oznaczała najczęściej siedzenie w zamkniętym pokoju z najwyżej kilkoma współpracownikami. Dzisiaj bardzo popularne są otwarte przestrzenie, zwane z angielskiego open space, które stanowią miejsce wykonywania obowiązków służbowych często kilkudziesięciu ludzi równocześnie. Dlaczego tak się dzieje? W czym open space jest lepszy od małego gabinetu?
Budka akustyczna do biura – na miarę XXI wieku!
Coraz popularniejsze w firmach są otwarte przestrzenie, które mają wiele zalet, na przykład pomagają pracownikom w nawiązywaniu bezpośrednich relacji i bezproblemowej współpracy. Nie można jednak powiedzieć, że takie rozwiązania nie mają też wad. Przekonał się o tym chyba każdy, kto próbował porozmawiać przez telefon, znajdując się w jednej sali z kilkudziesięcioma innymi osobami.
Współczesne zastosowanie budek telefonicznych
Kiedyś obecność budek telefonicznych na ulicach nie była niczym niezwykłym. Znajdując się poza domem, udawaliśmy się do nich, by zadzwonić do bliskich. Dzisiaj podobnych budek w miastach już nie ma, chociaż można je jeszcze spotkać przy autostradach i innych miejscach, z których kontakt w razie rozładowanego telefonu komórkowego może być utrudniony.
Nowoczesne biuro – jak urządzić jego wnętrze?
Urządzając biuro, tworzymy czyjeś miejsce pracy. W związku z tym musimy zadbać przede wszystkim o to, by pracownik zajmujący przygotowane stanowisko mógł w odpowiednich warunkach wykonywać swoje obowiązki.
Jak prowadzić rozmowy telefoniczne nie przeszkadzając innym pracownikom?
Prowadzenie rozmów telefonicznych w biurze, zwłaszcza takim, w którym na otwartej przestrzeni znajduje się od kilku do nawet kilkudziesięciu stanowisk pracy, często okazuje się problematyczne zarówno dla odbierającego telefon, jak i osób pracujących wokół.
Strona 29 z 30
- « Pierwsze
- Poprzednie
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- Następne