W ile telefonicznych budek biurowych zaopatrzyć swoje biuro?

Stawianie na innowacje w dzisiejszym świecie biznesu jest jedną z fundamentalnych umiejętności, pozwalających na wyróżnienie się działalności gospodarczej oraz wzrost jej atrakcyjności — zarówno dla pracowników, jak i kontrahentów. Dlatego też tak dużą popularnością cieszą się budki telefoniczne do biur. Ich innowacyjne designe przyciąga uwagę, a ilość praktycznych korzyści z pewnością przemawia za traktowanie ich jako niemalże podstawowego wyposażenia przestrzeni przedsiębiorstwa nastawionego na sukces.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze budek akustycznych do biura?

Prężnie funkcjonujące biuro to z jednej strony zasoby ludzkie, a z drugiej odpowiednie wyposażenie. Jeśli już wiesz, że chcesz podnieść renomę swojej firmy i zdecydowałeś się na zaadaptowanie kabiny dźwiękoszczelnej do biura, pozostaje dylemat: wstawić jedną, dwie, czy więcej? Na to pytanie odpowiemy w poniższym artykule, wyszczególniając najistotniejsze aspekty wpływające na wybór ilości budek akustycznych.

Warunki lokalowe

Metraż biura i ilość „wolnej” przestrzeni są niemalże podstawową kwestią wpływającą na możliwości aranżacyjne. Decydując się na budki akustyczne do biura, zastanów się, jakie miejsce będzie dla nich najbardziej odpowiednie, czy może Twoje lokum wymaga małego remontu lub chociaż reorganizacji przestrzeni, dzięki czemu zyskasz dodatkową przestrzeń. Niejednokrotnie po zatrudnienia architekta wnętrz okazywało się, że możliwości lokalu są o wiele szersze, niż początkowo zakładano. Projektant z pewnością również doceni nietuzinkowy desinge naszych kabin dźwiękoszczelnych, jak i również pomoże Ci je optymalnie zaaranżować.

Ilość zatrudnionych osób

Wybierając liczbę kabin dźwiękoszczelnych, należy uwzględnić ilość osób, które będą z niej w przyszłości korzystać. Zakłada się, że na 5-10 osób powinna przypadać jedna budka akustyczna. Wiele również zależy od rodzaju przedsiębiorstwa, czy też jego działu. Przykładowo: w call center zapotrzebowanie może być dużo wyższe niż w miejscu, w którym liczy się praca zespołowa i bezpośredni kontakt. Jednocześnie, ta druga grupa może mieć wyższe potrzeby, jeśli chodzi o znalezienie miejsca, w którym mogą się wyciszyć i przeprowadzić rozmowę w sprzyjających warunkach.

Cel zastosowania

Przed dokonaniem wyboru co do ilości kabin, zastanów się: jaki jest ich główny cel? W Twojej firmie się dużo dzwoni? Często organizujecie wideokonferencje? Potrzebujesz przestrzeni do przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych? Każdy z tych elementów determinuje zapotrzebowanie na budki akustyczne. W tym momencie warto również rozważyć wielkość i model kabiny dźwiękoszczelnej do biura. W ofercie Available znajdziesz produkty takie jak :

  • nowoczesna budka telefoniczna the box — wpisująca się w trendy nowej generacji świetnie sprawdzi się przy zapotrzebowaniu na przeprowadzenie rozmowy, wideokonferencji, czy też popracowania w ciszy, wręcz absolutnym odcięciu od bodźców zewnętrznych.
  • designerska budka telefoniczna big hauz — niezwykle estetyczna, wyróżniająca się nietuzinkową stylistyką kabina dźwiękoszczelna jest w stanie pomieścić dwie osoby. Także poza zastosowaniem jej do pracy indywidualnej może być miejscem poufnych spotkań, czy też przeprowadzenia rozmowy w niezwykle komfortowych warunkach.

Podsumowanie

Wybór biurowej budki akustycznej z pewnością wyróżni Twoją firmę i podniesie jej renomę. Będziesz spostrzegany jako profesjonalista, który potrafi dobrać narzędzia do prężnego rozwoju swojego przedsiębiorstwa. Jeśli potrzebujesz pomocy w kwestii doboru ilości kabin dźwiękoszczelnych, skontaktuj się z nami. Nasi doradcy podpowiedzą Ci, jakie rozwiązania będą dla Ciebie optymalne.