Blog

zrownowazone-biuro

Zrównoważone miejsce pracy – co to oznacza?

Inwestując w skuteczne rozwiązania, takie, jak budka telefoniczna do biura, można znacząco poprawić wydajność pracowników i podnieść wyniki finansowe firmy. Podpowiadamy, jak wybrać najlepszy model. 

aktywne-sluchanie

Na czym polega aktywne słuchanie?

Poznaj tajniki efektywnego komunikowania się i sprawdź, czym jest aktywne słuchanie. Odkryj zalety kabin dźwiękoszczelnych, które nawet w głośnych miejscach stworzą Ci warunki to spokojnej rozmowy. 

available

Poznaj sposoby na przetrwanie sezonu urlopowego

Nie wiesz, jak poradzić sobie ze swoimi obowiązkami i koncentracją w trakcie letniego sezonu urlopowego? Sprawdź nasze praktyczne wskazówki dotyczące koncentracji i dowiedz się, czym są biurowe budki akustyczne.

praca-w-korpo

3 powody, dla których warto pracować w korporacji

Praca w korporacji wcale nie musi się wiązać ze stresem i obawami. Poznaj trzy największe zalety pracy w „korpo”, które znajdziesz w naszym poradniku!

employer-branding

Employer branding a biuro – co powinieneś wiedzieć?

Jak zbudować wizerunek profesjonalnej marki i pokazać pracownikom, że są najważniejszą częścią firmy? Dowiedz się, jak organizacja przestrzeni biurowej wpływa na Twój obraz, jako pracodawcy.

biuro

Biuro najlepszą wizytówką Twojej firmy

Jak biuro wpływa na odbiór Twojej firmy w oczach pracowników, kandydatów i klientów? Przedstawiamy rozwiązania, które warto wprowadzić we wspólnej przestrzeni, aby zbudować obraz wyróżniającej się marki.

rozmowa-online

Mowa ciała podczas rozmów online – podpowiadamy, na co zwrócić uwagę

Gesty, mimika i kontakt wzrokowy – podpowiadamy, jak nad nimi zapanować, by wypaść dobrze na rozmowie online. Dowiedz się, o czym musisz pamiętać, by wzbudzić zaufanie i zainteresowanie rozmówcy.

cele-smart

Metoda SMART – pomoc w realizacji celów

Na czym polega metoda SMART i jak wykorzystać ją do wyznaczenia celów w biznesie? W tym artykule dowiesz się, co skrywa ten akronim i jak może pomóc Twojemu zespołowi. Sprawdź!

jak-rozmawiac-z-klientem

Jak rozmawiać z klientem? Podpowiadamy!

W biznesie i handlu komunikacja ma niebagatelne znaczenie, szczególnie gdy chodzi o klientów. W naszym artykule dowiesz się, jak skutecznie z nimi rozmawiać, by zdobyć ich zaufanie i lojalność.

pozegnanie-z-pracownikiem

Co to jest offboarding? Jak się do niego przygotować?

Gdy pracownik odchodzi z firmy, pracodawca musi zadbać o to, by cały proces przebiegł gładko i nie zakłócił pracy całego zespołu. W tym celu warto zaplanować offboarding. Sprawdź, jak to zrobić.