Blog

Akustyka w biurze – ciche biuro, bez uciszania pracowników?

Podążając za zachodnimi trendami, w Polsce buduje się coraz więcej biur typu open space. Choć sprzyjają one pracy zespołowej, to osoby w nich pracujące bywają zmęczone nieustannym gwarem i szmerem rozmów. Do tego dzwoniące telefony, szuranie krzeseł... Co zatem zrobić? Sposobów na poprawę sytuacji jest kilka, a wśród nich – nowoczesne kabiny dźwiękoszczelne. Zobacz, jak stworzyć w biurze lepsze warunki pracy!

Chill zone w biurze – co to jest?

Standardowy, 8-godzinny dzień pracy wymaga, aby robić sobie chociażby krótkie przerwy. Jeśli jesteś właścicielem firmy i chcesz zadbać o efektywność pracowników biura, stwórz dla nich przestrzeń relaksu! Czym jest chill zone? Co powinno się w niej znaleźć? Dlaczego przyda się tam kabina dźwiękoszczelna? Odpowiedzi znajdziesz poniżej!

Biura coworkingowe w Kielcach

Praca z domu to coś, do czego dąży dziś wiele osób. Jednak ci, którzy przeszli na freelance, doświadczają nieraz potrzeby wyjścia poza swoje cztery kąty. Dokąd zatem można pójść z laptopem w Kielcach? Czy kawiarnie to jedyna opcja? Niekoniecznie! W mieście istnieje kilka przestrzeni coworkingowych. Gdzie znajdziesz biura, wyposażone w odpowiedni sprzęt i wygodne biurka? Jakie są ceny wynajmu? Na co zwracać uwagę, wybierając coworking? Sprawdź!

Biura coworkingowe w Częstochowie – które wybrać?

Coraz więcej osób rezygnuje z etatu po to, aby zacząć pracować na swoim. Freelancerów z różnych dziedzin przybywa. Są wśród nich programiści, copywriterzy, fotografowie, graficy i ci, prowadzący biznes wyłącznie online. Czy takie osoby zawsze mają swoje domowe biuro? Niekoniecznie! Bywa, że korzystają one z oferty biur coworkingowych. Nie brakuje kilku takich miejsc również w Częstochowie. Żyjesz w tym mieście i rozważasz pracę na własny rachunek? Jest to zatem przydatna dla Ciebie wiedza. Sprawdź, gdzie konkretnie znajdziesz przestrzenie coworkingowe!

3 popularne trendy dotyczące miejsc pracy – na co zwracają uwagę aplikujący kandydaci?

Rynek pracy dynamicznie się zmienia. Dziś szukający pracy mają często do rozważenia sporo ofert. Jakie czynniki biorą pod uwagę osoby, starające się o pracę biurową? Czy chodzi tu głównie o wynagrodzenie, czy też o coś więcej? Okazuje się, że pensja nie jest jedynym wyznacznikiem jakości oferty. Zobacz, czym jeszcze można przyciągnąć potencjalnych pracowników do swojego biura!

Sprawdź zalety i wady biur na otwartym planie, czyli open space w praktyce

Pomysł na otwarte przestrzenie biurowe przywędrował do nas z Zachodu pod koniec ubiegłego wieku. Niektórzy uważają tak zaaranżowane biura za świetne miejsca pracy, inni z kolei zupełnie nie odnajdują się na takich przestrzeniach. Jakie są plusy i minusy tak zwanych open space? Jeśli chcesz się tego dowiedzieć, zapraszamy do lektury!

3 powody, dlaczego powinieneś mieć budkę telefoniczną w swoim biurze

Nowoczesne, ergonomiczne biura to już nie tylko biurka, krzesła i kilka szafek. To kreatywnie przygotowane przestrzenie, sprzyjające efektywnej pracy i wspierające pracowników w osiąganiu zawodowych celów. I choć popularne open space mają wiele zalet, niejedna osoba czasem potrzebuje wyciszenia, spokoju i pełnej koncentracji na zadaniu. Właśnie wtedy przydaje się budka akustyczna. Zobacz, dlaczego nie może jej zabraknąć w Twojej firmie!

Kiedy twoja firma potrzebuje budki telefonicznej?

Ciągły szmer rozmów, odgłos kroków i dźwięk przesuwanych krzeseł przeszkadzają w pracy biurowej? Dźwięki, panujące na open space sprawiają, że niektórzy siedzą ze słuchawkami na uszach? Pracownicy biorą laptopy do domu, aby tam kończyć ważne projekty? Może to znak, że czas zainwestować w specjalną budkę akustyczną. Czym ona jest i co może dać jej postawienie w biurze? Przekonaj się, czytając nasz wpis!

Czym jest work-life balance?

Praca zajmuje naprawdę sporą część naszego życia. Czy jednak zawsze sprawia ona satysfakcję? Czy poza siedzeniem w biurze spędzamy także czas z rodziną i bliskimi oraz poświęcamy się pasjom? Odpowiedź na te pytania można znaleźć, sprawdzając swój work-life balance. Co oznacza to pojęcie i w jaki sposób pracodawcy mogą pomóc w tym zakresie osobom zatrudnionym? Przeczytaj nasz artykuł!

Design thinking a projektowanie biura

Nowocześnie urządzone biuro to miejsce sprzyjające wydajnej pracy. To przestrzeń, w której pracownik czuje się swobodnie, pewnie i może w pełni wykorzystać swoje zasoby. To instytucja, do której chce się przychodzić każdego dnia roboczego. Brzmi jak mrzonka? Nie, jeśli przy projektowaniu wykorzysta się podejście, określane jako design thinking. Zobacz, w jaki sposób z jego pomocą można stworzyć ergonomiczne, przyjazne biuro!