Blog

Biura coworkingowe na Śląsku część 2

Liczba osób, które wybierają popularne coworkingi, sięga wielu milionów i nieustannie rośnie. Kolejne firmy prześcigają się między sobą w tworzeniu nowoczesnych przestrzeni do swobodnej pracy biurowej. Korzystają z nich zarówno ci, którzy potrzebują ekonomicznego rozwiązania dla swoich biznesów, jak i zespoły poszukujące inspiracji. Co czyni przestrzenie współdzielone tak atrakcyjnymi? Możesz przekonać się o tym osobiście – sprawdź, wybrane przez nas biura coworkingowe na Śląsku.

Co ile należy wymieniać budki telefoniczne w biurze?

Przenośne budki telefoniczne do biur zmieniają oblicze open space’ów. Z przestrzeni, gdzie prywatność często jest poza zasięgiem, tworzą wygodne i komfortowe miejsca pracy. Dzięki temu możliwa jest w nich zarówno poufna rozmowa, jak i niezakłócone wykonywanie codziennych obowiązków. W tym artykule omawiamy wytrzymałość kabin dźwiękoszczelnych oraz przybliżamy kwestię ich żywotności. Sprawdź, czy i jak często powinieneś wymieniać budki telefoniczne w swoim biurze.

Jak radzić sobie z upałem w biurze?

Gdy żar z nieba daje się we znaki nawet w zamkniętych pomieszczeniach, każdy sposób jest dobry na krótkotrwałą ochłodę. Jak jednak postępować na dłuższą metę? Wysoka temperatura w pracy powoduje dyskomfort psychiczny oraz fizyczny, a motywacja i efektywność spadają. Kolejne lato już nie musi być codzienną udręką w miejscu pracy. Sprawdź, jak poradzić sobie z upałem w biurze.

Z jakich materiałów wykonane są budki telefoniczne?

Open space jest dziś najpopularniejszą formą organizacji biura. Gwarantuje szybki przepływ informacji oraz ułatwia komunikację między pracownikami. Niestety w tym systemie największą wadą jest hałas oraz brak prywatności niezbędnej do przeprowadzania rozmów telefonicznych lub poufnych spotkań biznesowych. Na szczęście problem ten rozwiązują nowoczesne budki akustyczne do biur. Chcesz się dowiedzieć, dlaczego są tak skuteczne i z jakich materiałów są wykonane? Sprawdź to w naszym artykule.

Jak przestawić się z pracy zdalnej na pracę biurową po okresie kwarantanny?

Okres kwarantanny dotknął wielu osób, jeśli chodzi o ich aktywność zawodową. Przejście z pracy biurowej na tak zwany home office, dla jednej grupy osób był momentem trudnym, dla innych pełnym korzyści. Przez tych kilka miesięcy jednak większość poradziła sobie z nową rzeczywistością, ułożyła sobie optymalny sposób działania i... Przyszedł czas na powrót do „normy”. Niezależnie od tego, czy wznowienie „starego” systemu jest dla Ciebie wspaniałą wiadomością, czy też nieszczególnym powodem do zadowolenia, w tym artykule podpowiemy jak poprawić swoją efektywność i nastawienie do pracy po pandemii i związaną z nią restrykcjami. Warto bowiem zauważyć, że w wielu miejscach nie będzie tak samo, jak przed wybuchem Covid-19... Co to oznacza? Odpowiedź znajdziesz w poniższym tekście.

Biura coworkingowe na Pomorzu Zachodnim

Home offie od kilku lat cieszy się coraz większym zainteresowaniem i staje się bardzo popularną alternatywą do pracy na etat. Po sytuacji związanej z pandemią Covid-19 stała się wręcz powszechna. Wielu pracowników biurowych tak dobrze odnalazło się w trybie zdalnym, że postanowiło całkowicie zmienić swoją ścieżkę zawodową. Stwierdzenie, że to bardzo przyszłościowa forma realizowania obowiązków i zarabiania w ten sposób na życie nie jest formą abstrakcji, a niezwykle prawdopodobnego scenariusza. Jednak nie każdy freelancer jest w stanie zapewnić sobie dostęp do niezbędnych sprzętów biurowych, miejsca na telekonferencję, czy też spotkań służbowych. I tutaj rozwiązaniem są biura coworkingowe! Czym są i gdzie można znaleźć najlepsze? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.

W ile telefonicznych budek biurowych zaopatrzyć swoje biuro?

Stawianie na innowacje w dzisiejszym świecie biznesu jest jedną z fundamentalnych umiejętności, pozwalających na wyróżnienie się działalności gospodarczej oraz wzrost jej atrakcyjności — zarówno dla pracowników, jak i kontrahentów. Dlatego też tak dużą popularnością cieszą się budki telefoniczne do biur. Ich innowacyjne designe przyciąga uwagę, a ilość praktycznych korzyści z pewnością przemawia za traktowanie ich jako niemalże podstawowego wyposażenia przestrzeni przedsiębiorstwa nastawionego na sukces.

Kompetencje miękkie w pracy biurowej

Umiejętności twarde są bardzo łatwe w określeniu i weryfikacji. To wiedza merytoryczna i jej praktyczne zastosowanie, jak np. obsługa specjalistycznych programów komputerowych, posiadanie prawa jazdy, czy też innych dyplomów i certyfikatów. Przez lata to właśnie ta sfera najmocniej przekonywała przedsiębiorców przy doborze nowych pracowników. Jednak ostatnimi czasy dostrzeżono, że to kompetencje miękkie mogą być o wiele bardziej wartościowe i potrzebne niż sądzono. Czy zdolności psychofizyczne mogą być przydatne w biurze? Jakie są najmilej widziane?

Czy korzystanie z biurowej budki telefonicznej przez wiele osób jest higieniczne?

Okres pandemii COVID-19 wzbudził u części społeczeństwa masę obaw i pojawienia się nowych nawyków, jeśli chodzi o zachowywanie higieny. Rządzący wprowadzając kolejne restrykcje, o których nie przestawało być głośno w mediach, zaczęli wymagać od swoich obywateli zachowań, które jeszcze do niedawna wydawałyby się wręcz absurdalne. Noszenie maseczek na twarzach? Wchodzenie do sklepów po kilka osób? Zakładanie jednorazowych rękawiczek na każdych zakupach?

Jak korzystać z biurowych budek telefonicznych? Miniporadnik.

O zaletach i korzyściach, jakie niesie ze sobą biurowa budka telefoniczna, napisano już wiele. Każdy zdaje sobie sprawę, jak olbrzymim komfortem i wygodą jest posiadanie kabiny dźwiękoszczelnej w miejscu pracy. Jednak wiele osób nadal zastanawia się: jak z nimi obchodzić i jak je eksploatować?  W celu rozwiania wszelkich wątpliwości opiszemy jak użytkować je w sposób prawidłowy i optymalny, aby każdy pracownik mógł ze śmiałością korzystać z dobrodziejstw tej niewielkiej, aczkowiek przydatnej przestrzeni.