Blog

Biura coworkingowe w Poznaniu - które wybrać?

Biura coworkingowe w Poznaniu - które wybrać?

Dla osób, które nie potrzebują dużej przestrzeni na prowadzenie działalności gospodarczej czy spotkania z klientami, biura coworkingowe są spełnieniem ich podstawowych oczekiwań. To miejsca, które mogą wynajmować w dowolnym terminie, na dogodną ilość godzin/dni/miesięcy i po niższych kosztach. Jest to na tyle reprezentacyjna przestrzeń, że nadaje się na adres głównej siedziby firmy. Poza samą przestrzenią do pracy w biurach coworkingowych dostępne są także sale spotkań i konferencyjne. Oprócz współdzielenia jej z innymi podobnie pracującymi osobami niejednokrotnie biuro daje także możliwość skorzystania z obsługi prawnej, księgowej czy pomocy w tematach IT

zdjecie 3

Kabina telefoniczna – czy sprawdzi się w Twoim biurze?

Twoja firma rośnie jak na drożdżach i stale przybywa Ci pracowników? Ciężko o komfortowe miejsce do wykonania rozmowy telefonicznej? Myślisz o rozwinięciu działu zajmującego się kontaktem telefonicznym z klientem lub o zatrudnieniu nowych handlowców? Kabina telefoniczna może okazać się niezbędnym udogodnieniem!

zdjecie 2

Wynajem biura dla firmy –​​​​​​​ na co zwrócić uwagę?

Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest, by jego firma zaczęła się rozrastać i przynosić o wiele większe zyski. Po pewnym czasie pojawiają się nowi pracownicy, a Ty przestajesz dysponować odpowiednią przestrzenią biurową. To najlepszy znak, by zacząć interesować się wynajmem nowego biura, które zapewni Ci wszystkie niezbędne udogodnienia i umożliwi przyszły rozwój.

zdjecie 1

Przestrzeń dla handlowców – jak ją zaaranżować?

Bycie handlowcem to ciężki kawałek chleba. Konieczność ciągłych rozmów telefonicznych z nie zawsze uprzejmymi klientami i bycia dostępnym na zawołanie – to najczęściej wskazywane wady tego zawodu. Projektując przestrzeń dla handlowców, warto postarać się, by była jak najbardziej funkcjonalna i przyjazna, tak żeby choć odrobinę umilić dzień pracy ludziom, którzy sprzedają Twoje produkty i usługi.

Biura coworkingowe w Warszawie – które wybrać?

Biura coworkingowe zdobywają coraz większą popularność wśród freelancerów lub właścicieli mikroprzedsiębiorstw, którzy do pracy potrzebują niewielkiej przestrzeni biurowej. Takie miejsca są skierowane do osób, którym ciężko pracuje się w domu, a nie mają potrzeby wynajmowania samodzielnego biura lub po prostu są one dla nich za drogie. Poniżej przedstawiamy najatrakcyjniejsze przestrzenie coworkingowe w Warszawie.

Budki telefoniczne wracają!

Każdy z nas wie, jak wyglądają standardowe budki telefoniczne. Wiele osób mija je na ulicy. Wiesz, że kiedyś, kiedy nie było jeszcze telefonów komórkowych, a aparaty stacjonarne nie były aż tak popularne, znajdowały się też w biurach? Do dzisiaj w niektórych firmach można je spotkać, choć są przeznaczone głównie dla klientów. Zaskoczy Cię pewnie informacja, że biurowe budki telefoniczne przeżywają renesans i ponownie pojawiają się w przestrzeniach naszych miejsc pracy

Rozmowa z klientem na open space

Przestrzenie typu open space są innowacyjnym i świetnym rozwiązaniem dla firm zatrudniających wielu pracowników. Pozwalają oszczędzić miejsce, skrócić procesy biznesowe, wzmocnić więzi między zatrudnionymi. Niestety posiadają także wady. Każdy, kto próbował przeprowadzić efektywną rozmowę z klientem w takim pomieszczeniu, wie, że nie jest to proste zadanie. Ciągłe szmery rozmów i hałas urządzeń biurowych skutecznie uniemożliwiają skupienie się i poprowadzenie rzetelnej rozmowy. A od tego zależy czy firma zdobędzie nowego klienta lub czy utrzyma przy sobie stałego już kontrahenta. Jest na to jednak sposób!

Innowacyjne udogodnienie do biura – kabina dźwiękoszczelna

Jako pracodawca codziennie zastanawiasz się, jak zwiększyć motywację i wydajność pracowników. Twoi podwładni mają zapewniony pakiet benefitów, owoce i śniadania w pracy, udogodnienia do biurek, które sprawiają, że ośmiogodzinne siedzenie przy nim nie jest męczące. W biurze są przestrzenie typu open space, bo ponoć taka praca jest wygodniejsza i efektywniejsza. Stajesz jednak przed kolejnym problemem do rozwiązania – ciągłymi szumami oraz hałasami, które uniemożliwiają wykonywanie obowiązków potrzebujących ciszy i spokoju. Poznaj innowacyjne udogodnienie, dzięki któremu Twoje troski znikną

Jak zwiększyć wydajność pracowników?

Nowoczesne biura nie przypominają tych sprzed kilkudziesięciu lat. W większości dominują duże, otwarte przestrzenie typu open space. Z jednej strony takie rozwiązanie ma wiele zalet, z drugiej może negatywnie wpływać na wydajność pracownika, który potrzebuje do pracy ciszy i spokoju. W jaki sposób zwiększyć efektywność, nie rezygnując z dobrodziejstw nowoczesnej aranżacji pomieszczenia?

Czy w biurze możemy się wyciszyć?

Problem braku możliwości zaznania ciszy i spokoju w przestrzeniach typu open space jest bardzo często spotykany. Wiele osób zgromadzonych w jednym miejscu, niejednokrotnie równocześnie rozmawiających przez telefon, szum i hałas – z tym trzeba się zetknąć, pracując w takim miejscu. Choć wiele osób przywykło do wykonywania obowiązków w takich warunkach i nawet je lubi, to przydałoby się miejsce, w którym można się wyciszyć.