Blog
Jak przygotować się do rozmowy z trudnym klientem? Poznaj nasze porady!
Relacje z klientami nie zawsze układają się po naszej myśli. Czasami potrzeba nie lada wysiłku, aby odbudować relację z trudnym, ale ważnym klientem. Podpowiadamy, jak przygotować się do niełatwej rozmowy.
Podpowiadamy, jak radzić sobie z emocjami w pracy
Każdy z nas musi na co dzień radzić sobie z trudnymi emocjami w miejscu pracy. Poznaj kilka prostych sposobów na efektywne radzenie sobie z emocjami w biurze, aby lepiej się czuć i wydajniej pracować.
5 branż, w których budka dźwiękoszczelna znajdzie swoje zastosowanie
Zastanawiasz się, w jaki sposób kabina dźwiękoszczelna mogłyby usprawnić pracę Twojej firmy? Przedstawiamy 5 różnych zastosowań kabiny w 5 różnych branżach.
Zostań lepszym managerem dzięki naszym wskazówkom
Zastanawiasz się, jak możesz stać się lepszym managerem dla swojego działu? Podpowiadamy, jakie 3 elementy są najważniejsze w tej roli. Coś dla Ciebie i Twojego zespołu.
Na co zwrócić uwagę wybierając biuro coworkingowe? Poznaj nasze porady!
Zastanawiasz się, czy pójść w ślady freelancerów, oddzielić pracę zdalną od życia prywatnego, a może po prostu szukasz nowej lokalizacji firmy? Przeczytaj ten artykuł i wynotuj, co jest ważne przy wyborze biura coworkingowego.
Multitasking – co powinieneś o nim wiedzieć?
Zdaniem ekspertów wielozadaniowość jest jedynie mitem. Przeczytaj, dlaczego multitasking nie zawsze wiąże się z efektywnością i dowiedz się, jak ułatwić sobie wykonywanie wielu obowiązków w ciągu godzin pracy.
Jak poprawić koncentrację w pracy? Poznaj 3 porady od Available!
Na koncentrację podczas wykonywania pracy wpływają różne czynniki: planowanie, porządkowanie, wyciszenie. Jak podnieść poziom skupienia i odnosić lepsze wyniki? Przekonaj się z tego artykułu.
Etykieta rozmów online – jak nie popełnić faux-pas?
Rozmowy online stanowią istotną część naszej codzienności. Jaka obowiązuje podczas nich etykieta? Jak zadbać o najlepsze warunki do ich prowadzenia? Przekonaj się z tego artykułu.
Coaching dla pracowników – czy warto?
Dzięki coachingowi można podnieść wydajność pracowników i uniknąć wypalenia zawodowego. Objaśniamy, na czym polega praca coacha i jak stworzyć dla niej odpowiednie warunki w biurze.
Świąteczne ozdoby w biurze? Sprawdź nasze pomysły i porady
Dekorując siedzibę firmy na święta, wprowadzisz pracowników w radosny nastrój i zwiększysz ich ochotę do pracy. Podpowiadamy, jakie ozdoby warto umieścić w biurze, a których lepiej jest unikać.
Strona 11 z 29
- « Pierwsze
- Poprzednie
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- Następne
- Ostatnie »